Jury

Mød vores jurymedlemmer

Tom Astin
Global AEG Brand Strategy Director
FUNKTIONALITET
Tom arbejder i øjeblikket som Global Director of Brand Strategy hos AEG og har over 20 års erfaring inden for marketing, kommunikation og PR, herunder 15 år hos Electrolux og 7 år hos British Tourist Office. Tom har omfattende erfaring med samarbejde og partnerskaber, herunder ledelse af intellektuelle lederprogrammer inden for design og innovation. Hans arbejde med New Balance og Electrolux har omfattet designudfordringer for studerende og det kommercielle køkkenområde. Hos Electrolux Group har han spillet en afgørende rolle i ledelsen af en mediekampagne i partnerskab med Cannes Film Festival. Med stor opmærksomhed på detaljer og en passion for kreativitet har Tom opnået et diplom i marketing fra Chartered Institute of Marketing.
Annika Kühner
Sustainability specialist CA North
BÆREDYGTIGHED
Annika er ekspert i bæredygtighed i det nordiske team. Med en bred baggrund hos Electrolux har hun bidraget til områder som markedsføring, produktudvikling og produktstyring. Blandt sine mange roller har hun arbejdet som produktchef for alle Electrolux' produktkategorier i Norden.

Annika brænder for at sikre, at Electrolux produkter efterlader et minimalt miljøaftryk, samtidig med at hun giver forbrugerne mulighed for at træffe smarte og bæredygtige valg. “Jeg er stolt af at være en del af Electrolux, et firma med en lang tradition for at prioritere bæredygtighed i produktudviklingen,” siger hun.
Palle Laursen
Product Line Taste Director CA North
INNOVATION
Palle er i øjeblikket Product Line Director for køkkenprodukter i det nordiske team. Han har stor erfaring hos Electrolux i forskellige roller, herunder marketing, Business Intelligence og Product Line Management.

På trods af de forskellige roller har hans største passion altid været produkter. I mange år var hans fokus primært på vaskemaskiner, men i de senere år har hans passion flyttet sig til de utrolige resultater, der kan opnås med vores køkkenprodukter. Innovation og funktionalitet er de vigtigste drivkræfter bag hans begejstring for hvidevarer. Hans hovedfokus er, hvordan vi kan skabe innovative produkter, der forbedrer forbrugernes hverdag. Han uddyber: »Jeg nyder at se, hvordan forbrugerundersøgelser og -indsigt bliver brugt i udviklingen af vores produkter - til at opfylde behov på den perfekte måde.«
Sara Hallin Sandström
Design Director Brand Expression and CMF Care
DESIGN
Sara er Design Director hos Electrolux Design, ansvarlig for Brand Expression. Hun er en erfaren kreativ leder med en karriere, der strækker sig over to årtier, herunder mere end ti år hos Sony Design. Fra sine tidlige dage som industridesigner til at blive specialist inden for CMF (Farve, Materiale, Finish) Design, har hun brændt for at forvandle hverdagsprodukter til smukke dele af dagligdagen.

Som designer har Sara altid været drevet af en mission: at genopfinde, hvordan vi lever med og interagerer med objekterne omkring os. Hun mener, at design ikke kun skal tjene et formål, men også berige den menneskelige oplevelse, integreret i livets rytmer. Hun ser design som et kraftfuldt værktøj til at forbinde mennesker med ny teknologi og forme fremtiden på en menneskelig og meningsfuld måde.